Мектеп психологының жұмыс жоспары
«Алматы облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі»
мемлекеттік мекемесінің «М.Әубәкіров атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектептегі психологиялық қызметтің 2021-2022 оқу жылына арналған
жұмыс жоспары
Педагог-психолог: Н.Н.Байбатшанова
БЕКІТЕМІН.......................................
Мектеп директоры: Г.Қ.Нусупова
01.09.2021жыл
«Алматы облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі»
мемлекеттік мекемесінің «М.Әубәкіров атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектептегі психологиялық қызметтің 2021-2022 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Жұмыс кезеңдері:
1. 2020-2021 оқу жылындағы жұмыс сараптамасы
2. Психологиялық қызметтің жоспары
3. Оқу жылындағы жұмыс бағытын іске асыру
4. Нәтижелерді қорытындылау есеп кезеңі
Тақырып:
Мұғалімдер мен оқушылардың даралық психологиялық ерекшеліктерін зерттей отырып, психологиялық жетекшілік жасау.
Мақсаты:
Білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау, білім беру үрдісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1. Білім алушылардың мазасыздықтарын жою, білімдегі олқылықтардың себептерін анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу.
2. Психологиялық диагностика жүргізу арқылы білім алушылардың қиыншылықтарын, мәселелерін анықтау
3. Білім алушылардың қиыншылықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру
4. Психологиялық проблеммаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету
5. Білім беру үдерісі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
6. Білім үрдісіне қатысушылардың арасында өзара түсіністік қарым-қатынаста болуына ықпал ету.
7. Оқушылар, педагогикалық қызметкерлер және ата-аналар арасында ағартушылық кеңес жұмыстарын жүргізу.
8. Әр түрлі қиындықтары бар оқушыларға түзету дамыту бағдарламаларын құру.
9. Оқушы тұлғасын дамыту.
10. Жанжалдық тұлғаралық қатынастарды түзету
Жұмыс бағыттары:
1. Психологиялық диагностика:
Мақсаты: жеке және жас ерекшеліктерді, тұлғалық мүмкіндіктерін оқыту және тәрбиелеу процесінде зерттеу, білім алу, дамыту, әлеуметтік үйрену кезінде механизімнің бұзылуының себептерін анықтау.
2.Психологиялық кеңес:
Мақсаты: оқушылардың психикалық және тұлғалық даму кезінде бейберекеттік орын алуын ескерту, педагогикалық процестің барлық қатысушыларға мәселелерді шешу үшін көмек көрсету.
3.Психологиялық түзету дамыту:
Мақсаты: Жалпы оқу дағдыларын машықтап дамыту және жетілдіру, тұлғаның қалыптасу процесіне белсене атсалысу.
4. Психологиялық ағарту:
Мақсаты: оқушылар және олардың ата-аналары, педагогтардың психологиялық мәдениетін қалыптастыру және көтеру.
5. Психологиялық алдын алу (прафилактика)
Мақсаты: оқушылардың психикалық және тұлғалық даму кезінде бейберекетті орын алуын ескерту, педагогикалық процестің барлық қатысушыларға мәселелерді шешу үшін көмек көрсету.
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||||||||||
І. Диагностикалау | ||||||||||||||||
1 | 2021-2022 оқу жылына жұмыс жоспарын құру | жоспар құру | жоспар құру | тамыз | жоспар | |||||||||||
2 | Мектепке жаңадан келген оқушылардың құжаттарымен танысу | құжаттармен танысу | жаңадан келген оқушылар | құжаттармен танысу | ||||||||||||
3 | Жеке мәселе бойынша кеңестер | жеке кеңестер | сұраныс бойынша | кеңестер | ||||||||||||
4 | Оқушылардың мектепке даярлығын диагностикалау: -Адамның суретін салу -Сөздер көшірмелері -Нүктелер көшірмесі | Керн-Йирасек тесті | 1-сынып | қыркүйек | хаттама | |||||||||||
5 | 5-сынып оқушыларының бейімделуі | Кеңес беру | 5-сынып ата-аналары | кеңес | ||||||||||||
6 | Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау | Сауалнама Н.Г.Лусканова | 5-сынып | хаттама | ||||||||||||
7 | Тұлғаның типтерін анықтау | Д.Голланд тесті | 9-сынып | хаттама | ||||||||||||
8 | Оқушылардың мамандыққа бейімділіктерін анықтау | Тест | 11-сынып | хаттама | ||||||||||||
9 10 | Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау сауалнамасы. | Сауалнама Н.Г.Лусканова | 4-сынып | хаттама | ||||||||||||
11 | Интернат тәрбиеленушілері туралы мағлұмат алу | анықтау жұмыстары | Интернат тәрбиеленушілері | мағлұмат | ||||||||||||
12 | Оқушылардың өзін-өзі бағалауын анықтау | «Баспалдақ әдіст. В.Г.Щур | 0-1 сынып | хаттама | ||||||||||||
13 | Мектептегі мазасыздық шкаласы | Кондаш тесті | Білім сапасы төмен сыныппен | хаттама | ||||||||||||
14 | «Графикалық диктант» әдістемесі | Д.Б.Эльконин әдістемесі | 1-сынып | қазан | хаттама | |||||||||||
15 | Оқушылардың интелектуалдық және психологиялық ерекшеліктерін анықтау | «Эскиздер» әдістемесі | 0-сынып | хаттама | ||||||||||||
16 | Оқушылардың темпераментінің ерекшеліктерін анықтау | Байқау әдістемесі Н.С.Лейтес | 1-сынып \сынып жетекшісі\ | қорытынды | ||||||||||||
17 | Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын анықтау | Социомет. әдіс | 5-сынып | хаттама | ||||||||||||
18 | Мамандыққа қатысты өзін бағалау қабілеттілігін анықтау | Климов әдістемесі | 9-сынып | хаттама | ||||||||||||
19 | « «Мамандық таңдау» сауалнамасы | Сауалнама | 11сынып | хаттама | ||||||||||||
20 | Сыныптағы оқушылардың қарым-қатынастарын анықтау | социометрия | 4-сынып | хаттама | ||||||||||||
21 | Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау | Сауалнама | 5-сынып | хаттама | ||||||||||||
22 | Оқуға қабілетті, дарынды оқушыларды анықтау | Сауалнама | педагогтар | хаттама | ||||||||||||
23 | «Сен буллинг жағдайын басыңнан өткердіңбе?» | сауалнама | 5-7 сынып | хаттама | ||||||||||||
24 | Баланың ерік саласының даму деңгейін анықтау -Нүктелерді қос -Суреттегі сызықтарды жалғастырып сыз | «Графикалық дйктант» әдістемесі | 0-сынып | хаттама | ||||||||||||
25 | Интернат тәрбиеленушілерінің темпераментінің типін анықтау | сауалнама | Инернат тәрбиеленушілері | хаттама | ||||||||||||
26 | Кәмелетке толмағандардың құқықтық сауаттылықтарын арттыру, құқық бұзушылықпен қылмыс жасауға тартатын ересек тұлғаларды анықтау | сауалнама | 8 -11 сынып | хаттама | ||||||||||||
27 | Сіздің адамдармен қарым-қатынас жасауға бейімділігіңіз | тест | Пед.ұжым. | хаттама | ||||||||||||
28 | Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау | Сауалнама Н.Г.Лусканова | Білім сапасы төмен сыныппен | хаттама | ||||||||||||
29 | Пәнге көзқарас | Л.Балабкина әдістемесі | Білім сапасы төмен сыныппен | хаттама | ||||||||||||
30 | Оқушылардың психологиялық-диагностикалық картасын толтыру | Картамен жұмыс | 1-сынып | қараша | карта толтыру | |||||||||||
31 | Дарынды оқушылардың қиялын, ойлау деңгейін, креативтілік деңгейін анықтау | «Суретті аяқта» Торренс тесті | 5-6сынып | хаттама | ||||||||||||
32 | «Сен буллинг жағдайын басыңнан өткердіңбе?» | сауалнама | 8-9 сынып | хаттама | ||||||||||||
33 | Агрессиялық мінез-құлықты анықтау \бастапқы диагностика\ | Басс-Дарктің эмоциялар тесті | 8-9сынып | хаттама | ||||||||||||
34 | Педагогтағы агрессияны бағалау | А.Ассингер тесті | Пед.ұжым. | хаттама | ||||||||||||
35 | Ата-ана мен баланың қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеу | 5-7сынып ата-аналары | сауалнама | хаттама | ||||||||||||
36 | Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын анықтау | Социометрия Джон Морено | Білім сапасы төмен сыныппен | хаттама | ||||||||||||
37 | Ата-ананың балаға көзқарасы | сауалнама | Білім сапасы төмен сыныппен | хаттама | ||||||||||||
38 | Білім сапасы төмен сыныптардағы үлгерімі төмен оқушыларды және оқушылардың үлгермеушілігінің себептерін анықтау | Анкета | Білім сапасы төмен сыныппен | хаттама | ||||||||||||
39 | Оқушылардың темпераментінің типін анықтау | -Байқау әдістемесі Н.С.Лейтес | 0-сынып | хаттама | ||||||||||||
40 | Интернат тәрбиеленушілерінің өзара қарым-қатынастарын анықтау \бастапқы диагностика\ | Социометрия әдісі Джон Морено | Инернат тәрбиеленушілері | хаттама | ||||||||||||
41 | Оқушылардың мектепке даярлығын диагностикалау: -Адамның суретін салу -Сөздер көшірмелері -Нүктелер көшірмесі | Керн-Йирасек тесті | 1-сынып | желтоқсан | хаттама | |||||||||||
42 | Оқушылардың өзін-өзі бағалауын анықтау | «Баспалдақ әдіст. В.Г.Щур | 0-1 сынып | хаттама | ||||||||||||
43 | «Графикалық диктант» әдістемесі | Д.Б.Эльконин әдістемесі | 1-сынып | хаттама | ||||||||||||
44 | Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау | Сауалнама Н.Г.Лусканова | 5-сынып | хаттама | ||||||||||||
45 | Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын анықтау | Социомет. әдіс | 5-сынып | хаттама | ||||||||||||
46 | Бастапқы диагностика мен шығу диагностикасының салыстырмалы мониторингісі \қыркүйек,желтоқсан\ | салыстырмалы мониторинг | 1,5-сынып | хаттама | ||||||||||||
47 | Агрессиялық мінез-құлықты анықтау \ шығу диагностикасы, салыстырмалы мониторинг\ | Басс-Дарктің эмоциялар тесті | 8-9сынып | хаттама | ||||||||||||
48 | Үгерімі төмен оқушы туралы толық мағлұмат алу | Үлгерімі төмен оқушылардың диагностикасы | Ата-ана сынып-жетекші | хаттама | ||||||||||||
49 | Білім алушылар үлгерімінің төмен болуына әсер ететін факторлар мен себептерді анықтау мақсатында оқушылардан, пән мұғалімдерінен, ата-аналардан сауалнама алу, мониторингісін жасау | сауалнама | Оқушы пән мұғалімдері ата-аналар | хаттама | ||||||||||||
50 | Оқушылардың таным процестерінің даму деңгейін анықтау | Тестер, проективті әдістемелер | 0- сынып | қаңтар | хаттама | |||||||||||
51 | Қызығушылық картасы бойынша оқушылардың танымдық қызығушылықтарын зерттеу | Галамшток әдістемесі | 9-сынып | хаттама | ||||||||||||
52 | Интернат тәрбиеленушілерінің өзара қарым- қатынастарын анықтау | Социометрия әдісі Джон Морено | Инернат тәрбиеленушілері | хаттама | ||||||||||||
53 | Оқушылардағы қобалжуды анықтау | Спилберг-Ханин әдістемесі | 11-сынып | хаттама | ||||||||||||
54 | 4-сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау | диагностика | 4-сынып | хаттама | ||||||||||||
55 | Мұғалімнің дарынды баламен жұмыс қабілетін анықтау | тест | педагогтар | хаттама | ||||||||||||
56 | Оқушылардағы қобалжуды анықтау | Спилберг-Ханин әдістемесі | 10-11сынып | хаттама | ||||||||||||
57 | Зорлық-зомбылық туралы мен не ойлаймын | сауалнама | 7-9сынып | хаттама | ||||||||||||
58 | Тұлғаның психологиялық күйін анықтау | Г.Айзенк сұрақнамасы | 8-9сынып | хаттама | ||||||||||||
59 | Алаңдаушы баланы айқындау | анкета | Интернат тәрбиеленушілері | хаттама | ||||||||||||
60 | Педагогтардың эмоционалды –еріктік аймағын диагностикалау | Әдістеме И.М.Юсупова | Пед.ұжым | хаттама | ||||||||||||
61 | «Отбасылық социограмма» жобалау тесті | тест | 5-сынып ата-аналары | хаттама | ||||||||||||
62 | Оқушылардың жеке тұлғасының ерекшеліктерін зерттеу | Сауалнама | Білім сапасы төмен сыныппен | хаттама | ||||||||||||
63 | Интернат тәрбиеленушілерінің интернат қызметкерлеріне, асхана жұмысына, тамақтың сапасына көзқарастарын анықтау | сауалнама | Интернат тәрбиеленушілері | анықтама | ||||||||||||
64 | Тәрбиеленушілердің үрейлену, мазасыздық деңгейін анықтау | Кондаш әдістемесі | Инернат тәрбиеленушілері | хаттама | ||||||||||||
65 | Оқушылардың кәсіби таңдау диагностикасы | сауалнама | 9 -сынып | ақпан | анықтама | |||||||||||
66 | Бастапқы диагностикамен шығу диагностикасының салыстырмалы мониторингісі | салыстырмалы мониторингі | Инернат тәрбиеленушілері | хаттама | ||||||||||||
67 | «Стресс саған қалай әсер етеді?» | Э.Ховард тесті | 11-сынып | хаттама | ||||||||||||
68 | 4-сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау | диагностика | 4-сынып | хаттама | ||||||||||||
69 | «Стресс саған қалай әсер етеді?» | Э.Ховард тесті | 10-11сынып | хаттама | ||||||||||||
70 | Оқушылардың жалғыздықты сезіну қалпын, аутодиструктивті мінез-құлыққа бейімділіктерін анықтау | Д.Рассел, М.Фергюсон әдістемесі | Инернат тәрбиеленушілері | хаттама | ||||||||||||
71 | Даярлық тобының балаларының әлеуметтік және эмоционалды салаларының жұмыстарының мазмұнын анықтау | 0-сынып ата-аналары | сауалнама | сәуір | хаттама | |||||||||||
72 | Шығу диагностикасы | Диагностика | Үлгерімі төмен оқушылармен | хаттама | ||||||||||||
73 | Оқушылардың мектепке даярлығын диагностикалау: -Адамның суретін салу -Сөздер көшірмелері -Нүктелер көшірмес | Керн-Йирасек тесті | 0-сынып | мамыр | хаттама | |||||||||||
74 | Оқушылардың диагностикалық картасын толтыру | Карта толтыр | 0-сынып | диагностикалық карта | ||||||||||||
75 | Салыстырмалы мониторинг \бастапқы диагностика мен шығу диагностикасы\ | Салыстырмалы мониторинг | Үлгерімі төмен оқушылармен | хаттама | ||||||||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||||||||
76 | 5-сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделу бағдарламасы | Дамыту сабақтары | 5-сынып | қазан | Сабақ жоспары | |||||||||||
77 | «Мектепке саяхат» | Психологиялық сабақ | 1-сынып | қараша | Сабақ жоспары | |||||||||||
78 | Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету –дамыту жұмыстарын жүргізу | Түзету сабақтары | 0,4-сынып | Сабақ жоспары | ||||||||||||
79 | Оқушылардың мектепке бейімделуін жеңілдетіп, мазасыздықтарын, қобалжуларын жою | «Жүрек» тренинг | 1-сынып | тренинг | ||||||||||||
80 | 5-сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделу бағдарламасы | Дамыту сабақтары | 5-сынып | Сабақ жоспары | ||||||||||||
81 | Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары \аутодиструктивті мінез-құлықты алдын алу\ | Түзету сабақтары | Анықталған | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
82 | Диагностика қорытындысы бойынша түзету жұмыстары | Түзету бағдарламасы | Инернат тәрбиеленушілері | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
83 | Оқушылардың ішкі жандүниесін ашуына және еркіндікке үйрету | Психологиялық ойындар | 1-сынып | желтоқсан | Психологиялық ойындар | |||||||||||
84 | Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету –дамыту жұмыстарын жүргізу | Түзету сабақтары | 0,4-сынып | Сабақ жоспары | ||||||||||||
85 | Диагносткалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары | Түзету-дамыту жұмысы | 11-сынып | Тренингтер | ||||||||||||
86 | Оқушылардың қиялын, творчествалық ойлауын дамыту | «Қиял әлемі» тренинг сабақ | 5-6сынып | Сабақ жоспары | ||||||||||||
87 | Диагностика қорытындысы бойынша түзету жұмыстары | Түзету бағдарламасы | Инернат тәрбиеленушілері | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
88 | Сауалнама қорытындысы бойынша жұмыстар | Қажетті жұмыстар | 8-11сынып | Қажетті жұмыстар | ||||||||||||
89 | Агрессия жоқ деп айтайық! | Түзету бағдарламасы | 8-9сыныптар | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
90 | Ұжымда жағымды атмосфера қалыптастыру | Тимбилдинг | Пед.ұжым. | Тимбилдинг бағдарламасы | ||||||||||||
91 | Диагностика қорытындысы бойынша жұмыстар | Қорытынды бойынша жұмыс | 5-7сынып ата-аналары | Қорыт. б. ж | ||||||||||||
92 | Оқу үлгерімін тежейтін қиындықтар мен кедергілерді анықтау әр оқушыға қажетті түзету-дамыту бағдарламаларын құру | Түзету-дамыту бағдарламалары | Үлгерімі төмен оқушылармен | қаңтар | Түзету бағдарламасы | |||||||||||
93 | Оқушылардың таным процестерін дамыту | Түзету сабақтары | 0-сынып | ақпан | Жаттығулар мен ойындар | |||||||||||
94 | Мамандық таңдай білесіңбе? Мамандық әлемінен ақпарат беру, түсініктерін кеңейту | Тренинг | 9-сынып | Тренинг | ||||||||||||
95 | Интернат тәрбиеленушілерінің өзіне сенімділіктерін арттыру, алаңдаушылық, мазасыздық сезімдерінен арылту | Түзету бағдарламасы | Интернат тәрбиеленушілері | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
96 | Педагогтардың кәсіби-тұлғалық ерекшеліктерін және эмоционалды-еріктік аймағын психологиялық түзету | Түзету бағдарламасы | Пед.ұжым | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
97 | Түзету-дамыту бағдарламалары бойынша жұмыс | Түзету-дамыту жұмыстары | Білім сапасы төмен сыныппен | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
98 | Түзету-дамыту бағдарламалары бойынша жұмыс | Түзету-дамыту жұмыстары | Білім сапасы төмен сыныппен | наурыз | Түзету бағдарламасы | |||||||||||
99 | Диагносткалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары | Түзету-дамыту жұмысы | 11-сынып | Тренингтер | ||||||||||||
100 | «Болашақ мамандық туралы қиялдайық» | Тренинг | 9-сынып | Тренинг | ||||||||||||
101 | Жасөспірімдердің денсаулық және өмірлік дағдыларын қалыптастыру, аутодеструктивті мінез-құлықтарының алдын алу | Түзету сабақтары | Анықталған «тәуекел топ» оқушылары | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
102 | Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту бағдарламасын құру | Түзету бағдарламасы | Интернат тәрбиеленушілері | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
103 | Балалардың эмоционалды стресті жағдайларының алдын алу | Түзету бағдарламасы | Интернат тәрбиеленушілері | Түзету бағдарламасы | ||||||||||||
104 | «Болашақ мамандықтан менің көретінім» | тренинг | 9-сынып | сәуір | тренинг | |||||||||||
105 | Диагностиканың қорытындысы бойынша коррекциялау | дамыту жаттығулары | 4-сынып | дамыту жаттығулары | ||||||||||||
106 | Сауалнама қорытындысы бойынша қажетті бағыттар бойынша жұмыстар | қажетті бағыттар бойынша | 7-9сынып | қажетті бағыт.бойынша | ||||||||||||
107 | Мектеп пен отбасыларда буллингкті қалай анықтауға және онымен күресуге болады? | Іскерлік ойын | Сынып жетекшілерге | Іскерлік ойын | ||||||||||||
ІІІ. Консультация беру | ||||||||||||||||
108 | 1-сынып оқушыларының мектепке оқуға бейімделуі | кеңес беру | 1-сынып ата-аналары | қыркүйек | Кеңес беру журналы | |||||||||||
109 | «Кибербуллинг туралы әңгімелесейік» | Слайдтар, видеоролик | 5-11сынып | Слайдтар, видеоролик | ||||||||||||
110 | «Баланың сабаққа деген мотивациясын қалай көтеруге болады?» | Кеңес | Инт.тәрбиешілері | кеңес | ||||||||||||
111 | Денсаулық жаттығулары | Кеңес | 1-11сынып | кеңес | ||||||||||||
112 | «Сенім телефоны» жұмысын қашықтықтан ұйымдастыру \уақытылы\ | жеке кеңестер | Оқушылар, ата-аналар, интернат тәрб. | тіркеу журналы | ||||||||||||
113 | Мектеп медбикесімен бірлескен жұмыстар Әртүрлі тақырыптарда дәрістер, кеңестер | кеңестер | Интернат тәрбиеленушілері | кеңестер | ||||||||||||
114 | 1-сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі | кеңес | 1-сынып ата-аналары | қазан | кеңес | |||||||||||
115 | 5-сыныптағы бейімделу кезеңінің қиындықтары | кеңес | 5-сынып ата-аналары | кеңес | ||||||||||||
116 | «Баланың сабаққа деген мотивациясын қалай көтеруге болады? | Кеңес | 0-11сынып ата-аналары | қараша | кеңес | |||||||||||
117 | Кәсіптік бағдар бойынша кеңестер | кеңестер | 9,11-сынып | кеңестер | ||||||||||||
118 | «Буллинг мен үшін жай ғана әзіл» | кеңес | 5-9 сынып | кеңес | ||||||||||||
119 | «Мен таңдаған мамандық» | кеңес беру | 11-сынып | кеңестер, слайд | ||||||||||||
120 | Балалардың кітап оқуға деген қызығушылығын қалай арттыруға болады? | Кеңес,слайд, видеороликтер | Ата –аналар, тәрбиешілер | кеңес | ||||||||||||
121 | Жеткіншектерге жадынама | кеңес | 8-11сынып | кеңес | ||||||||||||
122 | «Сенім телефонымен сенім жәшігінің» жұмысын жүргізу | Кеңес беру | 1-11сынып | жыл бойы | тіркеу журналы | |||||||||||
123 | Жеке мәселелер бойынша оқушыларға кеңестер ұйымдастыру | Жеке кеңес | 5-11сынып | Кеңес беру журналы | ||||||||||||
124 | Балаңыздың кітап оқуға деген қызығушылығын қалай оятуға болады? | Кеңес беру | 4,5-сынып ата-аналары | желтоқсан | кеңес | |||||||||||
125 | «Бала бойындағы дарындылық қабілетті айқындау жолдары» | кеңес | ата-аналар педагогтар | кеңес | ||||||||||||
126 | Дарынды оқушымен жұмыс жүргізетін мұғалімге ұсыныс-кеңестер | кеңес | педагогтар | ақпан | кеңес | |||||||||||
127 | Ата-анаға баланың мектепке оқуға психологиялық дайындығы бойынша кеңес беру | кеңес беру | 0-сынып ата-аналары | наурыз | кеңес | |||||||||||
128 | Бала тұлғасын қалыптастырушы басты ұстазы – ата-анасы | кеңестер | ата-аналар | кеңес | ||||||||||||
129 | Дарынды оқушымен жұмыс жүргізетін мұғалім нені білуі керек? | кеңес | педагогтар | сәуір | кеңес | |||||||||||
130 | Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру, ағартушылық жұмыстарды ұйымдастыру\ аутодиструктивті мінез-құлықтың алдын алу\ | кеңестер | Қажетті адамдарға | кеңес | ||||||||||||
131 | Емтиханға психологиялық дайындық | кеңес | 11-сынып | мамыр | кеңестер | |||||||||||
132 | Балаңыз мектепке баруға дайынба? | Кеңес беру | 0-сынып ата-аналары | кеңес | ||||||||||||
133 | Ұстаздар күйзелісі және оны қалай алдын алуға болады? -Көзге пайдалы жаттығулар | кеңестер | Пед.ұжым. | кеңес | ||||||||||||
ІV. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||||||||||
134 | 1-сынып оқушыларының психологиясы | дәріс | 1-сынып ата-аналары мұғалімдері | қыркүйек | дәріс | |||||||||||
135 | Ата-анамен келісім шартқа отыру | келісім шартқа отыру | 0-11сынып ата-аналары | келісім шарт | ||||||||||||
136 | «Кибербуллинг туралы әңгімелесейік» | слайд, видеоролик | 5-11сынып | слайд, видеоролик | ||||||||||||
137 | «Сенім жәшігіне» түсккен хаттарды тіркеу және жауап беру | Хаттармен жұмыс | 1-11сынып | Журналға тіркеу | ||||||||||||
138 | «Буллинг деген не?», «Қалай буллингтің алдын алуға болады?» | дәріс | Оқушылар, ата-аналар | дәріс | ||||||||||||
139 | «Жеке гигиена, дененің, шаштың гигиенасы» | дәріс | 5-11сынып қыздарымен | қазан | дәріс | |||||||||||
140 | «Сынып ұжымын зерттеп білудің тәсілдері» | дәріс | Сынып жетекшілер | дәріс | ||||||||||||
141 | 1-сынып оқушысының психологиясы | дәріс | 1-сынып ата-аналары | дәріс | ||||||||||||
142 | 5-сыныптағы бейімделу кезеңінің қиындықтары | дәріс | 5-сынып ата-аналары | қараша | дәріс | |||||||||||
143 | Мектеп медбикесімен бірлескен жұмыстар Әртүрлі тақырыптарда дәрістер, кеңестер | дәрістер | Интернат тәрбиеленушілері | кеңестер | ||||||||||||
144 | Денсаулыққа зиянды әрекеттер; ішімдік ішу, шылым шегу, нашақорлық | дәріс | Оқушылар ата-аналар | дәріс | ||||||||||||
145 | Балалар агрессиясы, себептері салдары және одан арылу жолдары | дәріс | Ата-аналар, педагогтар | желтоқсан | дәріс | |||||||||||
146 | Отбасындағы қарым-қатынастың бала психологиясына әсері | дәріс | 1-11 сынып ата-налары | дәріс | ||||||||||||
147 | «Баланың сабаққа деген мотивациясын қалай көтеруге болады? | дәріс | 4-сынып ата-аналары | дәріс | ||||||||||||
148 | Мамандықты дұрыс таңдамау проблеммасы | дәріс | 11-сынып ата-аналар | дәріс | ||||||||||||
149 | «Ерте жүктіліктің ертеңі қандай?» | кеңес | 9-11сынып қыздарымен | дәріс | ||||||||||||
150 | Жобалау тестің қорытындысы бойынша ағартушылық | ағартушылық | 5-сынып ата-аналары | қаңтар | дәріс | |||||||||||
151 | «Мамандықты дұрыс таңдамау проблеммасы» | дәріс | 9,11-сынып ата-аналары | ақпан | дәріс | |||||||||||
152 | «Қыз баламен қыздың жыныстық жетілуі» | дәріс | 5-11сынып қыздары | дәріс | ||||||||||||
153 | «Ерте жүктілік немен қауіпті?» | вебинар | 9-11сынып ата-аналары | вебинар | ||||||||||||
154 | Интернат тәрбиеленушілерінің тазалық гигиенасы. | дәрістер | Интернат тәрб. | наурыз | дәріс | |||||||||||
155 | «Мамандықты дұрыс таңдамау проблеммасы» | дәріс | 9-11сынып ата-аналары | дәріс | ||||||||||||
156 | Балаларды мектепке даярлауда мұғалім мен ата- аналардың бірлескен жұмысын ұйымдастыру | дәріс | 0-сынып ата-аналары | дәріс | ||||||||||||
157 | «Дарынды оқушылардың ерекшеліктері» | дәріс | педагогтар | дәріс | ||||||||||||
158 | Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасы. Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасында кездесетін қиындықтарды жоюдың жолдары. | дәріс | Пед.ұжым. | дәріс | ||||||||||||
159 | Ата-анамен мектеп арасында жағымды қарым- қатынасты қалыптастырудың психологиялық негіздері | дәріс | Педагогтар сынып жетекшілер | дәріс | ||||||||||||
160 | Балаларды мектепке даярлауда мұғаліммен ата-аналардың бірлескен жұмысын ұйымдастыру | дәріс | 0-сынып ата-аналары | сәуір | дәріс | |||||||||||
161 | «Бала бойындағы қорқыныш немесе үрей және алаңдаушылығы бар баланы қалай білуге болады?» | дәріс | 11-сынып ата-аналары, мұғалімдер | дәріс | ||||||||||||
162 | Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру, ағартушылық жұмыстарды ұйымдастыру\ аутодиструктивті мінез-құлықтың алдын алу\ | дәрістер | Қажетті адамдарға | дәріс | ||||||||||||
163 | Ата-анамен мектеп арасында жағымды қарым- қатынасты қалыптастырудың психологиялық негіздері | дәріс | Сынып жетекшілер педагогтар | дәріс | ||||||||||||
164 | «Жас мамандарды ұжымға бейімдеудің психологиялық ерекшеліктері» | дәріс | Жас маман | дәріс | ||||||||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||||||||||||
165 | -Диагностикалық әдістемелер әзірлеу. -Жеке және топтық түзету-дамыту бағдарламаларын құру -Жеке және топтық кеңестер әзірлеу. -Психопрофилактикалық және ағартушылық жұмыстар бойынша дәрістер әзірлеу. - Білім беру процесіне қатысушыларға арналған психологиялық сабақтар, тренингтер, іс-шаралар, семинарлар ұйымдастыру. | Іздену жұмыстары (әдістемелер әзірлеу) | Білім беру процесіне қатысушылар | Уақытында | Әдістемелер, бағдарламалар т.б. | |||||||||||
VІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||||||||||||
166 | Әр бағыт бойынша жылдық атқарылған жұмыстар туралы талдамалық есеп кезеңі | есеп кезеңі | есеп кезеңі | мамыр | Қорытынды есеп | |||||||||||
Педагог-психолог: Н.Н.Байбатшанова