Мектептегі психологиялық қызметтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары » М.Әубәкіров атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"М.Әубәкіров атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72837) 4-96-04
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Мектептегі психологиялық қызметтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
01
сентябрь
2022

Мектептегі психологиялық қызметтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

«Алматы облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» 

мемлекеттік мекемесінің «М.Әубәкіров атындағы орта мектебі» 

коммуналдық мемлекеттік мекемесі







Мектептегі психологиялық қызметтің  2022-2023 оқу жылына арналған

 жұмыс жоспары








  Педагог-психолог: Н.Н.Байбатшанова





                                                                                                                       БЕКІТЕМІН.......................................

                                                                                                                                        Мектеп директорының м.а:   С.Қ.Байбатшанов

                                                                                  01.09.2022жыл


«Алматы облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» 

мемлекеттік мекемесінің «М.Әубәкіров атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



Мектептегі психологиялық қызметтің  2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары



Жұмыс кезеңдері:

1. 2021-2022 оқу жылындағы жұмыс сараптамасы

2. Психологиялық   қызметтің жоспары

3. Оқу жылындағы жұмыс бағытын іске асыру

4. Нәтижелерді қорытындылау есеп кезеңі

Тақырып:

Мұғалімдер мен оқушылардың даралық психологиялық ерекшеліктерін  зерттей отырып,  психологиялық жетекшілік жасау.

Психологиялық қызметтің мақсаты:  

Білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда қолайлы әлеуметтік-психологиялық климат құру және оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету

Психологиялық қызметтің міндеттері: 

1.  Ата-аналарының қалауымен және рұқсатымен ғана білім алушыларды психологиялық бақылауды және сүйемелдеуді жүзеге асыру

2.  Білім алушылардың  мазасыздықтарын жою, білімдегі олқылықтардың себептерін анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу.

3.  Психологиялық диагностика жүргізу арқылы білім алушылардың қиыншылықтарын, мәселелерін анықтау

4.  Білім алушылардың қиыншылықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру

5.  Психологиялық проблеммаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен  педагогтерге консультациялық көмек көрсету

6.  Білім беру  үдерісі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін көтеру.

7.  Білім үрдісіне қатысушылардың арасында өзара түсіністік   қарым-қатынаста болуына ықпал ету.

8.  Оқушылар, педагогикалық қызметкерлер және ата-аналар арасында ағартушылық кеңес жұмыстарын жүргізу.

9.  Әр түрлі қиындықтары бар оқушыларға түзету дамыту бағдарламаларын құру.

10.  Оқушы тұлғасын  дамыту.

11. Жанжалдық тұлғаралық қатынастарды түзету

12. Білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік қиындықтары мен проблемаларының алдын алу

13. Әлеуметтік-психологиялық климатты үйлестіру, қауіпсіз білім беру ортасын құру бойынша педагогикалық ұжымның қызметіне жәрдемдесу, білім алушылардың психологиялық мәселелерін шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен мұғалімдерге кеңес беру



   Жұмыс бағыттары:


1.  Психологиялық диагностика:

Мақсаты: жеке және жас ерекшеліктерді, тұлғалық мүмкіндіктерін оқыту және тәрбиелеу процесінде зерттеу, білім алу, дамыту, әлеуметтік үйрену кезінде механизімнің бұзылуының себептерін анықтау.


2.Психологиялық кеңес:

Мақсаты: оқушылардың психикалық және тұлғалық даму кезінде бейберекеттік орын алуын ескерту, педагогикалық процестің барлық қатысушыларға мәселелерді шешу үшін көмек көрсету.


3.Психологиялық түзету дамыту:

Мақсаты: Жалпы оқу дағдыларын машықтап дамыту және жетілдіру, тұлғаның қалыптасу процесіне белсене атсалысу.


4. Психологиялық ағарту:

Мақсаты: оқушылар және олардың ата-аналары, педагогтардың психологиялық мәдениетін қалыптастыру және көтеру.


5. Психологиялық алдын алу (прафилактика)

Мақсаты: оқушылардың психикалық және тұлғалық даму кезінде бейберекетті орын алуын ескерту, педагогикалық процестің барлық қатысушыларға мәселелерді шешу үшін көмек көрсету.






 р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны


І. Диагностикалау


1

2022-2023 оқу жылына     жұмыс жоспарын құру

жоспар құру

жоспар құру

тамыз


жоспар


2


 Мектепке жаңадан келген оқушылардың құжаттарымен танысу

құжаттармен танысу


жаңадан келген оқушылар



құжаттар


3

Жеке мәселе бойынша кеңестер

жеке кеңестер

сұраныс бойынша



сұран.тіркеу журналы


4


Оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

«Баспалдақ» әдістемесі В.Г.Щур

0-сынып

қыркүйек



хаттама


5

Оқушылардың мектепке даярлықтарын диагностикалау:

-Адамның суретін салу. 

-Сөздер көшірмелері.

-Нүктелер көшірмесі.

Керн-Йирасек тесті

1-сынып



хаттама


6

Оқушылардың өзін-өзі бағалауын анықтау

«Баспалдақ әдістемесі» В.Г.Щур

1-сынып



хаттама


7

Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау


Сауалнама Н.Г.Лусканова 

5-сынып 



хаттама


8

Өз балаңыз туралы не айтасыз?

сауалнама

0-11сынып     ата-аналары



хаттама


9


Интернат тәрбиеленушілері туралы мағлұмат алу

Анықтау

мәлімет алу

Инернат тәрб.



мәлімет


10

Тұлғаның типтерін анықтау

Д.Голланд тесті

9-сынып



хаттама


11

Мектептегі мазасыздық шкаласы

Кондаш тесті

Білім сапасы төмен сыныппен



хаттама


12

«Сыныптағы жағдай» 

сауалнама

7-11сынып



хаттама


13

Оқушылардың мамандыққа бейімділіктерін анықтау

Тест

11-сынып



хаттама


14

Оқушылардың интелектуалдық және психологиялық ерекшеліктерін анықтау

«Эскиздер» әдістемесі

0-сынып

қазан


хаттама


15

Баланың ерік саласының даму деңгейін анықтау

-Нүктелерді қос

-Суреттегі сызықтарды жалғастырып сыз

«Графикалық диктант» әдітемесі

0-сынып



хаттама


16

Оқушылардың өзін-өзі бағалауын анықтау

«Баспалдақ әдістемесі» В.Г.Щур

1-сынып



хаттама



17

«Графикалық диктант» әдістемесі

Д.Б.Эльконин әдістемесі

1-сынып



хаттама


18

Оқушылардың темпераментінің ерекшеліктерін анықтау

Байқау әдістемесі

сынып жетекшісі



кесте


19

Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын анықтау

Социомет. әдіс

5-сынып



хаттама


20

Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау

Сауалнама 

5-сынып 



хаттама


21

Оқуға қабілетті, дарынды оқушыларды анықтау


 сауалнама


педагогтар



хаттама


22

Интернатқа жаңадан келген  тәрбиеленушілердің темпераментінің типін анықтау

сауалнама

Инернат тәрб.



хаттама


23

Мамандыққа қатысты өзін бағалау қабілеттілігін анықтау

Климов әдістемесі


9-сынып



хаттама


24

Кәмелетке толмағандардың құқықтық сауаттылықтарын арттыру, құқық бұзушылықпен қылмыс жасауға тартатын ересек тұлғаларды анықтау

сауалнама

8 -11 сынып



хаттама


25

Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау

Сауалнама Н.Г.Лусканова

Білім сапасы төмен сыныппен



хаттама


26

Пәнге көзқарас 

Л.Балабкина әдістемесі

Білім сапасы төмен сыныппен



хаттама


27

Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау

Тест-сұрақшасы


5-8 сынып



хаттама


28

Оқушылар арасындағы буллинг жағдайын анықтау

Сауалнама


5-11 сынып



хаттама


29

  «Мамандық таңдау» сауалнамасы

Сауалнама


11-сынып



хаттама


30

Сіздің адамдармен қарым-қатынас жасауға бейімділігіңіз

тест

пед.ұжым.



хаттама


31

Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау сауалнамасы. Н.Г.Лусканова

сауалнама

4-сынып



хаттама


32

Оқушылардың темпераментінің типін анықтау

Байқау әдістемесі Н.С.Лейтес

Сынып мұғалімі

0-сынып

қараша


кесте


33

Оқушылардың психологиялық-диагностикалық картасын толтыру

картамен жұмыс

1-сынып



диагностикалық карта


34

Дарынды оқушылардың қиялын, ойлау деңгейін, креативтілік деңгейін анықтау

«Суретті аяқта»

Торренс тесті

5-6сынып



хаттама


35

Интернаттағы жағдай

Сауалнама 

Инернат тәрб.



хаттама


36

Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын анықтау

Социометрия

Джон Морено

Білім сапасы төмен сыныппен



хаттама


37

Ата-ананың балаға көзқарасы

сауалнама

Білім сапасы төмен сыныппен



хаттама


38

Білім сапасы төмен сыныптардағы үлгерімі төмен оқушыларды және оқушылардың үлгермеушілігінің себептерін анықтау

Анкета 

Білім сапасы төмен сыныппен



хаттама


39

Оқушылардың мектеп өміріне қанағаттануын зерттеу

А.А.Андреев сауалнамасы

6-8сынып



хаттама


40

Педагогикалық жүйедегі бір-бірімен қарым-қатынас орнату ерекшеліктерінің диагностикасы

К.Томас сауалнамасы

пед.ұжым



хаттама


41

Оқушылардың түрлі қызмет аясындағы негізгі қызығушылықтарының бағытын анықтау

Голомшток әдістемесі

11-сынып



хаттама


42

Оқушылардағы депрессия деңгейін анықтау

Зунг  шкаласы

(Т.И.Балашова бойынша)

6-7сынып



хаттама


43

Оқушылардығы мазасыздықты анықтау

Кондаш әдістемесі

4-сынып



хаттама


44

Сыныптағы оқушылардың қарым-қатынастарын, әр оқушының орнын анықтау

социометрия 

4-сынып



хаттама


45

Оқушылардың мектепке даярлықтарын диагностикалау:

-Адамның суретін салу.

-Сөздер көшірмелері.

-Нүктелер көшірмесі.

Керн-Йирасек тесті

1-сынып

желтоқсан


хаттама


46

Оқушылардың өзін-өзі бағалауын анықтау

«Баспалдақ әдістемесі» В.Г.Щур

1-сынып



хаттама


47

«Графикалық диктант» әдістемесі

Д.Б.Эльконин әдістемесі

1-сынып



хаттама


48

Бастапқы диагностика мен шығу диагностикасының  салыстырмалы мониторингісі \қыркүйек,желтоқсан\ 

салыстырмалы мониторинг

1-сынып



хаттама


49

Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау

Сауалнама Н.Г.Лусканова

5-сынып



хаттама


50

Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын анықтау

Социомет. әдіс

5-сынып



хаттама


51

Бастапқы диагностика мен шығу диагностикасының  салыстырмалы мониторингісі \қыркүйек,желтоқсан\

салыстырмалы мониторинг

5-сынып



хаттама


52

«Менің баламда барлығы жақсы ма?»

тест

8-9 сынып ата-аналары



хаттама


53

Үгерімі төмен оқушы туралы толық мағлұмат алу

Үлгерімі төмен оқушылардың диагностикасы

Ата-ана

 сынып-жетекші



хаттама


54

Білім алушылар үлгерімінің төмен болуына әсер ететін факторлар мен себептерді анықтау мақсатында оқушылардан, пән мұғалімдерінен, ата-аналардан сауалнама алу, мониторингісін жасау

сауалнама

Оқушы

 пән мұғалімдері ата-аналар



хаттама


55

Оқушылардың таным процестерінің даму деңгейін анықтау

Тестер, проективті әдістемелер

0-сынып

қаңтар


хаттама


56

«Отбасылық социограмма» жобалау тесті

тест

5-сынып 

ата-аналары



хаттама


57

Мұғалімнің дарынды баламен жұмыс қабілетін анықтау


тест

педагогтар



хаттама


58

Тәрбиеленушілердің интернат қызметкерлеріне, асхана жұмысы, тамақтың сапасына көзқарастарын анықтау

Сауалнама 

Инернат тәрб.



хаттама


59

Тәрбиеленушілердің үрейлену, мазасыздық деңгейін анықтау

Кондаш әдістемесі


Инернат тәрб.



хаттама


60

Оқушылардың жалғыздықты сезіну қалпын, аутодиструктивті мінез-құлыққа  бейімділіктерін анықтау

Д.Рассел, 

М.Фергюсон әдістемесі

Инернат тәрб.



хаттама


61

Қызығушылық картасы бойынша оқушылардың танымдық қызығушылықтарын зерттеу

Голомшток әдістемесі

9-сынып



хаттама


62

Тұлғаның психологиялық күйін анықтау


Г.Айзенк сұрақнамасы

7-8сынып



хаттама


63

Зорлық-зомбылық туралы мен не ойлаймын


сауалнама

7-9сынып



хаттама


64

Оқушылардың жеке тұлғасының  ерекшеліктерін зерттеу

Сауалнама 

Білім сапасы төмен сыныппен



хаттама


65

Оқушылардың мектептегі мазасыздық деңгейін анықтау

Филлипс тесті


5-6сынып



хаттама


66

Тұлғаның психологиялық күйін анықтау

Г.Айзенк сұрақнамасы

7-8-сынып 



хаттама


67

«Стресс саған қалай әсер етеді?»

Э.Ховард тесті 

11-сынып



хаттама


68

Педагогтардың эмоционалды –еріктік аймағын диагностикалау

Әдістеме И.М.Юсупова

пед.ұжым



хаттама


69

Агрессиялық мінез-құлықты анықтау \бастапқы диагностика\

Басс-Дарктің эмоциялар  тесті

8-9сынып



хаттама


70

Отбасылық социограмма

жобалау тесті

4-сынып ата-аналары



хаттама


71

Оқушылардың жалғыздықты сезіну қалпын, аутодиструктивті мінез-құлыққа  бейімділіктерін анықтау

Д.Рассел, 

М.Фергюсон әдістемесі

Инернат тәрб.

ақпан


хаттама


72

Оқушылардың кәсіби таңдау диагностикасы


Сауалнама

9-сынып



хаттама


73

Оқушылардағы қобалжуды анықтау

Спилбергер-Ханин әдістемесі

9-11сынып



хаттама


74

Отбасылық қобалжуды анықтау

Әдістеме


8-9 сынып



хаттама


75

4-сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау

диагностика

4-сынып



хаттама


76

Даярлық тобының балаларының әлеуметтік және эмоционалды салаларының жұмыстарының мазмұнын анықтау

сауалнама

0-сынып ата-аналары

сәуір


хаттама


77

Шығу диагностикасы

Диагностика 

Үлгер.т.о



хаттама


78

Оқушылардың мектепке даярлықтарын диагностикалау:

-Адамның суретін салу

-Сөздер көшірмелері

-Нүктелер көшірмесі

Керн-Йирасек тесті

0-сынып

мамыр


хаттама


79

Оқушылардың диагностикалық картасын толтыру

Карта толтыр

0-сынып



диагностикалық карта


  80

Салыстырмалы мониторинг \бастапқы диагностика мен шығу диагностикасы\

Салыстырмалы мониторинг

Үлгер.т.о



хаттама


ІІ.      Түзету-дамыту жұмысы


81

Оқушылардың көңіл- күйлерін көтеру, ұжымда  жағымды атмосфера қалыптастыру, бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту, тұйық оқушыларды ашу, топқа қосу, ұжымға жақсы бейімделуіне ықпал ету

«Кім жылдам?»

эстафета

Инернат тәрб.

қазан


сабақ жоспары


82

Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары

Түзету сабақтары

1-сынып

қараша



сабақ жоспары


83

«Мектепке саяхат»

Психологиялық     сабақ

1-сынып



сабақ жоспары


84

Оқушылардың мектепке бейімделулерін жеңілдетіп, мазасыздықтарын жою

«Жүрек» тренинг

1-сынып



сабақ жоспары


85

5-сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделу бағдарламасы

      Дамыту     сабақтары

5-сынып



сабақ жоспары


86

Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету –дамыту жұмыстарын жүргізу

Түзету сабақтары

0-сынып

желтоқсан


сабақ жоспары


87

Оқушылардың ішкі жан-дүниесін ашуына және еркіндікке үйрету

Психологиялық ойындар

1-сынып



сабақ жоспары


88

Оқушылардың қиялын, творчествалық ойлауын дамыту

«Қиял әлемі» тренинг сабақ

5-6сынып



сабақ жоспары


89

Диагностика қорытындысы бойынша түзету жұмыстары

Түзету бағдарламасы

Инернат тәрб.



сабақ жоспары


90

Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары (кәсіби бағдар бойынша)

Коррекция

9-сынып



сабақ жоспары


91

Сауалнама қорытындысы бойынша жұмыстар (құқықбұзушылық бойынша)

Қажетті жұмыстар

8-11сынып



сабақ жоспары


92

Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту, ағартушылық, кеңес беру     жұмыстары

Түзету бағдарламаларын құру

Анықталған 

тәуекел топ

оқушыларымен



сабақ жоспары


93

Жасөспірімдердің денсаулық және өмірлік дағдыларын қалыптастыру, аутодеструктивті мінез-құлықтарының алдын алу

Түзету сабақтары

Анықталған «тәуекел топ» оқушылары



сабақ жоспары


94

Диагносткалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары (ҰБТ –ға психолог.дайындық)

Түзету-дамыту жұмысы

11-сынып



сабақ жоспары


95

Ұжымда жағымды атмосфера қалыптастыру

Тимбилдинг 

пед. ұжым.



сабақ жоспары


96

Оқу үлгерімін тежейтін қиындықтар мен кедергілерді анықтау әр оқушыға қажетті түзету-дамыту бағдарламаларын құру

Түзету-дамыту бағдарламалары

Үлгер.т.о

қаңтар




97

Оқушылардың таным процестерін дамыту

Түзету сабақтары

0-сынып

ақпан


сабақ жоспары


98

Диагностика қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары (құқықбұзушылық бойынша)

коррекция

7-8 сынып



сабақ жоспары


99

Педагогтардың кәсіби-тұлғалық ерекшеліктерін және эмоционалды-еріктік аймағын психологиялық түзету

Түзету бағдарламасы

пед.ұжым



сабақ жоспары


100

Түзету-дамыту бағдарламалары бойынша жұмыс

Түзету-дамыту жұмыстары

Білім сапасы төмен сыныппен



сабақ жоспары


101

Агрессия жоқ деп айтайық! (ДТЖО мен бірлескен жұмыс)

Түзету бағдарламасы

8-9сыныптар



сабақ жоспары


102

Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту бағдарламасын құру

Түзету бағдарламасы

Инернат тәрб.

наурыз


сабақ жоспары


103

Мамандық таңдай білесіңбе?\мамандық әлемінен ақпарат беру, түсініктерін кеңейту\

коррекция

Тренинг



сабақ жоспары


104

«Болашақ мамандық туралы қиялдайық»

Коррекция

Тренинг



сабақ жоспары


105

Аутодиструктивті мінез-құлықтың алдын алу

Психокоррекциялық сабақтар

8-9 сынып



сабақ жоспары


106

Диагносткалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары

 Түзету-дамыту жұмысы

11-сынып



сабақ жоспары


107

Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары

Түзету-дамыту сабақтары

Инернат тәрб.

сәуір


сабақ жоспары


108

«Болашақ     мамандықтан менің көретінім»

Коррекция

Тренинг



сабақ жоспары


109

Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту, ағартушылық, кеңес беру     жұмыстары

Түзету бағдарламаларын құру

Анықталған 

тәуекел топ

оқушыларымен



сабақ жоспары


110

«Жақсы көңіл-күй жан азығы»

Психолог.тренинг

пед.ұжым.



сабақ жоспары


111

Емтиханға психологиялық дайындық

Тренинг, жаттығулар

11-сынып

мамыр


сабақ жоспары


ІІІ.    Консультация  беру                                


112

1-сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі

кеңес \слайд \


1-сынып ата-аналары

қыркүйек


кеңес \слайд \


113

5-сынып оқушыларының бейімделуі

Кеңес

5-сынып ата-аналары



кеңес


114

«Сенім телефоны» жұмысын  ұйымдастыру

жеке кеңестер

Инт. тәрб.ата-аналары



тіркеу журналы


115

«Сыныптағы жағдай» сауалнамасын алу. Сынып жетекшілер отырысында қорытындысымен таныстыру, ұсыныс-кеңесте, дәрістер беру

ұсыныс-кеңестер, дәрістер беру

сынып жетекшілер



ұсыныс-кеңестер, дәрістер


116

-«Баланың сабаққа деген мотивациясын қалай көтеруге болады?

Кеңес

0-11-сынып ата-аналары

қараша


кеңес


117

5-сыныптағы бейімделу кезеңінің қиындықтары

Кеңес 

5-сынып

 ата-аналары



кеңес


118

«Баланың сабаққа деген мотивациясын қалай көтеруге болады?

Кеңес

Инернат тәрб.



кеңес


119

Балалардың кітап оқуға деген қызығушылығын қалай арттыруға болады?

Кеңес 


Ата –аналар, тәрбиешілер



кеңес


120

Кәсіптік бағдар бойынша кеңестер

Кеңес беру

9-сынып



кеңес


121

«Мен таңдаған мамандық»

Кеңес беру

9-сынып



кеңес


122

Жеткіншектерге жадынама

кеңес

8-11сынып





123

«Сенім телефоны жұмысын қашықтықтан ұйымдастыру»

жеке кеңестер

оқушылар

 ата-аналар

жыл бойы 


тіркеу журналы


124

Балаңыздың кітап оқуға деген қызығушылығын қалай оятуға болады?

Кеңес 

4-5-сынып ата-аналары

желтоқсан


кеңес


125

«Бала бойындағы дарындылық қабілетті айқындау жолдары» 

 кеңес

ата-аналар педагогтар



 кеңес



126

Дарынды оқушымен жұмыс жүргізетін мұғалімге ұсыныс-кеңестер

кеңес

педагогтар

ақпан


кеңес


127

Ата-анаға баланың мектепке оқуға психологиялық дайындығы бойынша кеңес беру

Кеңес беру

0-сынып ата-аналары

наурыз


кеңес


128

Бала тұлғасын қалыптастырушы басты ұстазы – ата-анасы 

кеңестер

7-8 сынып ата-аналары



кеңес


129

Дарынды оқушымен жұмыс жүргізетін мұғалім нені білуі керек?

кеңес

педагогтар

сәуір


кеңес


130

Балаңыз мектепке баруға дайынба?

Кеңес беру

0-сынып

 ата-аналары

мамыр


Кеңес


131

Емтиханға психологиялық дайындық

Кеңес беру

11-сынып



кеңес


                                                                              ІV. Профилактика және психологиялық ағарту



132

1-сынып оқушысының психологиясы

дәріс

мұғалімдер

ата-аналар

қыркүйек


дәріс


133

«Жеке  гигиена, дененің, шаштың гигиенасы»


дәріс 

5-11сынып қыздарымен

қазан


дәріс


134

Буллинг және кибербуллинг

дәріс (слайд)

 ата-аналар, педагогтар



дәріс (слайд)


135

-Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасы. Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасында кездесетін қиындықтарды жоюдың жолдары.

дәріс



пед.ұжым.



дәріс




136

Мұғалімнің табысты, мәртебелі, беделді болуы,ол тікелей мұғалімнің тұлға болуына байланысты

дәріс

пед.ұжым.



дәріс


137

5-сыныптағы бейімделу кезеңінің қиындықтары

дәріс

5-сынып ата-аналары

қараша


дәріс


138

«Ерте жүктіліктің қауіпі мен зардаптары»

Дөңгелек үстел

8-11сынып қыздары



жоспар


139

Денсаулыққа зиянды әрекеттер; ішімдік ішу, шылым шегу, нашақорлық

Дәріс 

Оқушылар 

ата-аналар




дәріс


140

«Ерте жүктіліктің ертеңі қандай?»

Дәріс

9-11сынып қыздарымен

желтоқсан




141

«Буллингті: бірге жеңеміз»

Профилак. сабақ

1-4сынып



сабақ жоспары


142

«Буллинг және оған қарсы тұру»

Профилак. сабақ

5-8сынып



сабақ жоспары


143

Буллингтің алдын алу профилактикасы

Профилак. сабақ

9-11сынып



сабақ жоспары


144

Мамандықты дұрыс таңдамау проблеммасы

дәріс

11сынып оқушылары, ата-аналары



дәріс


145

Жобалау тестің қорытындысы бойынша ағартушылық, кеңес

ағартушылық дәріс

5-сынып ата-аналары

қаңтар


дәріс


146

-«Баланың сабаққа деген мотивациясын қалай көтеруге болады?

дәріс

4-сынып ата-аналары



дәріс


147

«Ерте жүктілік немен қауіпті?»

Семинар -практикум

9-11сынып

 ата-аналары

ақпан


Семинар -практикум


148

«Мамандықты дұрыс таңдамау проблеммасы»

Дәріс 

9-сынып



дәріс


149

«Қыз баламен қыздың жыныстық жетілуі»

Дәріс 

5-11сынып қыздарымен



дәріс


150

«Мамандықты дұрыс таңдамау проблеммасы»

Дәріс 

9-11сынып 

ата-аналары

наурыз


дәріс


151

Балаларды мектепке даярлауда мұғалім мен ата-аналардың бірлескен жұмысын ұйымдастыру 

Дәріс 

0-сынып ата-аналары



дәріс


152

«Дарынды оқушылардың ерекшеліктері»

              Дәріс 

педагогтар 



дәріс


153

Интернат тәрбиеленушілерінің тазалық гигиенасы

Дәріс 

Инт. тәрб.



дәріс


154

Балалар агрессиясы, себептері салдары және одан арылу жолдары

Дәріс 

Ата-аналар, педагогтар



дәріс


155

Балаларды мектепке даярлауда мұғалім мен ата-аналардың бірлескен жұмысын ұйымдастыру

Дәріс

Педагог,

 ата-ана

сәуір



дәріс


156

Сауалнама қорытындысы бойынша қажетті бағыттар бойынша жұмыстар (медбикемен бірлескен жұмыстар)

Қажетті бағыттар бойынша

7-9сынып



қажетті бағыттар бойынша


157

«Бала бойындағы қорқыныш немесе үрей және алаңдаушылығы бар баланы қалай білуге болады?»

дәріс  

11-сынып ата-аналары,

педагогтар



дәріс


158

Ата-анамен мектеп арасында жағымды қарым-қатынасты қалыптастырудың психологиялық негіздері

Дәріс 

Сынып жетекшілер педагогтар 



дәріс


V.       Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс                                                    


159

- Ата-анамен келісім шартқа отыру

-Диагностикалық әдістемелер әзірлеу.

-Жеке және топтық түзету-дамыту бағдарламаларын құру

-Жеке және топтық кеңестер әзірлеу.

-Психопрофилактикалық және ағартушылық жұмыстар бойынша дәрістер әзірлеу.

- Білім беру процесіне қатысушыларға арналған психологиялық сабақтар, тренингтер, іс-шаралар, семинарлар ұйымдастыру.

Келісім шартқа отыру

Іздену жұмыстары (әдістемелер әзірлеу)

0-11сынып ата-аналар

Білім беру процесіне қатысушылар

қыркүйек


Уақытында 


Келісім шарт

Әдістемелер, бағдарламалар т.б. 


VІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер



160

Әр бағыт бойынша жылдық атқарылған жұмыстар                                             

туралы талдамалық есеп кезеңі


есеп кезеңі

есеп кезеңі

мамыр


Қорытынды есеп
























Педагог-психолог: Н.Н.Байбатшанова












Мекен жайымыз
Жетісу облысы, Алакөл ауданы, Екпінді ауылы, Қазақстан көшесі, 55 үй

Жетысуская область, Алакольский район, село Екпенди, улица Казахстанская 55
©2016-2022, Ресми сайт Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің "М.Әубәкіров атындағы орта мектеп" КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru