Мектептегі психологиялық қызметтің жұмысы туралы 2021- 2022 оқу жылы бойынша талдамалық есеп » М.Әубәкіров атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"М.Әубәкіров атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72837) 4-96-04
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Мектептегі психологиялық қызметтің жұмысы туралы 2021- 2022 оқу жылы бойынша талдамалық есеп
01
сентябрь
2022

Мектептегі психологиялық қызметтің жұмысы туралы 2021- 2022 оқу жылы бойынша талдамалық есеп

Мектептегі психологиялық қызметтің жұмысы туралы

2021- 2022 оқу жылы бойынша талдамалық есеп



Жұмыс кезеңдері:

1. 2021-2022 оқу жылындағы жұмыс сараптамасы

2. Психологиялық  қызметтің жоспары

3. Оқу жылындағы жұмыс бағытын іске асыру

4. Нәтижелерді қорытындылау есеп кезеңі

Тақырып:

Мұғалімдер мен оқушылардың даралық психологиялық ерекшеліктерін  зерттей отырып,  психологиялық жетекшілік жасау.

Мақсаты:

Білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау, білім беру үрдісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері:

1.  Білім алушылардың  мазасыздықтарын жою, білімдегі олқылықтардың себептерін анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу.

2.  Психологиялық диагностика жүргізу арқылы білім алушылардың қиыншылықтарын, мәселелерін анықтау

3.  Білім алушылардың қиыншылықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру

4.  Психологиялық проблеммаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен  педагогтерге консультациялық көмек көрсету

5.  Білім беру  үдерісі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін көтеру.

6.  Білім үрдісіне қатысушылардың арасында өзара түсіністік   қарым-қатынаста болуына ықпал ету.

7.  Оқушылар, педагогикалық қызметкерлер және ата-аналар арасында ағартушылық кеңес жұмыстарын жүргізу.

8.  Әр түрлі қиындықтары бар оқушыларға түзету дамыту бағдарламаларын құру.

9.  Оқушы тұлғасын  дамыту.

10. Жанжалдық тұлғаралық қатынастарды түзету

   Жұмыс бағыттары:

1.  Психологиялық диагностика:

Мақсаты: жеке және жас ерекшеліктерді, тұлғалық мүмкіндіктерін оқыту және тәрбиелеу процесінде зерттеу, білім алу, дамыту, әлеуметтік үйрену кезінде механизімнің бұзылуының себептерін анықтау.

2.Психологиялық кеңес:

Мақсаты: оқушылардың психикалық және тұлғалық даму кезінде бейберекеттік орын алуын ескерту, педагогикалық процестің барлық қатысушыларға мәселелерді шешу үшін көмек көрсету.

3.Психологиялық түзету дамыту:

Мақсаты: Жалпы оқу дағдыларын машықтап дамыту және жетілдіру, тұлғаның қалыптасу процесіне белсене атсалысу.

4. Психологиялық ағарту:

Мақсаты: оқушылар және олардың ата-аналары, педагогтардың психологиялық мәдениетін қалыптастыру және көтеру.

5. Психологиялық алдын алу (прафилактика)

Мақсаты: оқушылардың психикалық және тұлғалық даму кезінде бейберекетті орын алуын ескерту, педагогикалық процестің барлық қатысушыларға мәселелерді шешу үшін көмек көрсету.

          2021-2022 оқу жылының тамыз айында құжаттармен жұмыс жүргізілді. Әр  жұмыс түрлері бойынша жұмыс жоспарлары жасалынып, мектеп директорымен бекітілді.  0-11 сынып оқушыларының ата-аналарымен  педагог-психологтің психологиялық жұмыс жасауына рұқсат беретін келісім шарт жасалды.  

Психологиялық диагностика.

Қыркүйек айының  ІІ аптасынан,  қараша, желтоқсан, қаңтар, ақпан айларында   психодиагностикалық жұмыстар атқарылды. 

0-сынып

15.09.2021 жылы  оқушыларымен«Баспалдақ» әдістемесі  (В.Г.Щур) жүргізілді.

Мақсаты:  Баланың өзін-өзі бағалауын  анықтау. Қатынасқан оқушылар саны – 14.

 Жұмыстың нәтижесі:

0- сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын анықтау мақсатында «Баспалдақ» әдістемесі жүргізілді. Тапсырманың орындалуы оқушыларға түсіндіріліп, жеке-жеке таратылған параққа орындады. 

Әдістеме қорытындысының көрсеткіші

 

Қорытынды, ұсыныс:    100% зертттелушінің  36%-ының өзін-өзі бағалауы орташа, бұл оқушылар өздерін дұрыс бағалайды, 64%-ының өзін-өзі бағалауы жоғары деңгейде,  бұл оқушылар өздерінің іс әрекетін жоғары бағалайды, өз мүмкіндіктеріне, жасаған іс-ірекеттеріне сын көзбен қарамайды, өзін лайықты бағалай алмайды, көбінесе өзімшілдік қасиеттері басым.

Ұсыныс: Сынып мұғаліміне:    Оқушылармен  өз іс-әрекеттерін үнемі бақылап, өз іс-әрекеттеріне сын көзбен  қарап, жағымсыз іс-әрекеттерін түзеуге ұмтылдыру мақсатында әңгімелер, ойындар жүргізу, ертегілер оқу.

05.10.2021 жылы  оқушыларымен  «Эскиздер» әдістемесі жүргізілді.

Мақсаты:     Оқушылардың   интелектуалдық және психологиялық ерекшеліктерін  анықтау. Қатынасқан оқушылар саны – 13.

Жүргізілген әдістеме қорытындысы:

Оқушының аты-жөні (коды)

Тапсырманы орындауы (ұпай саны)

Категория саны \әр категорияға 3 ұпайдан қойылады\

Барлық ұпай саны

Деңгейі 







1

А А

10

6х3=18

28

Орта деңгей

2

Ақ А

10

5х3=15

25

Орта деңгей

3

Ә А

10

5х3=15

25

Орта  деңгей

4

ӘАқ

10

6х3=18

28

Орта  деңгей

5

ЕА

10

6х3=18

28

Орта деңгей

6

Ж А

10

8х3=24

34

Жоғары деңгей

7

Ж А

10

6х3=21

28

Орта деңгей

8

Қ А

10

7х3=21

31

Жоғары деңгей

9

М Т

10

5х3=15

25

Орта деңгей

10

М Қ

10

6х3=18

28

Орта деңгей

11

ТЕ

10

6х3=18

28

Орта деңгей

12

С Е

10

6х3=18

28

Орта деңгей

13

Қ Ә

10

5х3=15

25

Орта деңгей



Тест қорытындысының көрсеткіші:

Қорытынды:  100% зертттелушінің 14%-ы жоғары ұпай жинап, тапсырманы қызығушылықпен орындап, ойланып, қиялының ұшқырлығы, икемділіктері, дарындылық қабілеттері жоғары деңгейде, ақыл-ой дамуы жастарына сай екендігі байқалды.

86%-ының  қиялының ұшқырлығы, икемділіктері, қабілеттері орта  деңгейде  ақыл-ой дамуы жастарына сай.

Мұғалімге ұсыныс: оқушылармен қиялын, қабілеттерін, қолдың ұсақ моторикасын  дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу.

       18.10.2021жылы «Графикалық диктант» әдістемсі. 

Мақсаты:     Баланың ерік сферасының, қолдың ұсақ моторикасының даму деңгейін анықтау.

Зерттелушілер саны:14. Жұмыстың барысы:  оқушыларға нүктелерді қос және суреттегі сызықтарды жалғастырып сыз   деген тапсырма берілді.

Жүргізілген   жұмыстың қорытындысы:

Оқушының аты-жөні (коды)

Оқушылардың тапсырманы орындауы

Барлық ұпай

Ерік саласының даму деңгейі

1

2



1

А А

4

4

8

жоғары 

2

Ақ А

4

4

8

жоғары 

3

Ә А

4

4

8

жоғары

4

ӘАқ

4

4

8

жоғары 

5

Б Р

4

4

8

жоғары 

6

Е А

4

4

8

жоғары 

7

Ж А

4

4

8

жоғары 

8

Ж А

4

4

8

жоғары 

9

ҚА

4

4

8

жоғары 

10

М Т

4

4

8

жоғары 

11

М Қ

4

4

8

жоғары

12

ТЕ

4

4

8

жоғары

13

С Е

4


7

жоғары 

14

ҚӘ

3

3

6

орташа







Әдістеме қорытындысының көрсеткіші

Қорытынды:  100% зертттелушінің 14%-ы жоғары ұпай жинап, тапсырманы қызығушылықпен орындап, ойланып, қиялының ұшқырлығы, икемділіктері, дарындылық қабілеттері жоғары деңгейде, ақыл-ой дамуы жастарына сай екендігі байқалды.

86%-ының  қиялының ұшқырлығы, икемділіктері, қабілеттері орта  деңгейде  ақыл-ой дамуы жастарына сай.

Мұғалімге ұсыныс: оқушылармен қиялын, қабілеттерін, қолдың ұсақ моторикасын  дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу.

       18.10.2021жылы «Графикалық диктант» әдістемсі. 

Мақсаты:     Баланың ерік сферасының, қолдың ұсақ моторикасының даму деңгейін анықтау.

Зерттелушілер саны:14. Жұмыстың барысы:  оқушыларға нүктелерді қос және суреттегі сызықтарды жалғастырып сыз   деген тапсырма берілді.

Жүргізілген   жұмыстың қорытындысы:

Оқушының аты-жөні (коды)

Оқушылардың тапсырманы орындауы

Барлық ұпай

Ерік саласының даму деңгейі

1

2



1

А А

4

4

8

жоғары 

2

Ақ А

4

4

8

жоғары 

3

Ә А

4

4

8

жоғары

4

ӘАқ

4

4

8

жоғары 

5

Б Р

4

4

8

жоғары 

6

Е А

4

4

8

жоғары 

7

Ж А

4

4

8

жоғары 

8

Ж А

4

4

8

жоғары 

9

ҚА

4

4

8

жоғары 

10

М Т

4

4

8

жоғары 

11

М Қ

4

4

8

жоғары

12

ТЕ

4

4

8

жоғары

13

С Е

4


7

жоғары 

14

ҚӘ

3

3

6

орташа







Әдістеме қорытындысының көрсеткіші

Қорытынды:  Зерттеуге қатынасқан зерттелушінің 93%-ының ерік сферасының, қолдың ұсақ моторикасының   даму деңгейі жоғары, 7%-ыныкі орташа деңгейде екендігі анықталды. 

Ұсыныс: сынып мұғалімі оқушылардың қолдарының ұсақ моторикасын дамыту мақсатында  жұмыстар жүргізу.

17.11.2021 жылы    Оқушылардың темперамент типін анықтау әдісі (Н.С.Лейтес) жүргізілді. 

Мақсаты:     Оқушылардың темперамент типін анықтау 

Зерттелушілер саны:    16

Жұмыстың қорытындысы:

Оқушылардың аты-жөні 

Қортыныды 

1

Адильбекова Алия

холерик

2

Ақматжан Аяла      

сангвиник

3

Әбдуғали Айзере

флегматик

4

Әбілқайыр Ақерке

флегматик

5

Булатбекқызы Раяна

флегматик

6

Ермұхамет Алмас

холерик

7

Жалелхан Айсұлу

сангвиник

8

Жеңісқызы Айдай

флегматик

9

Қалидолда Айзере

флегматик

10

Мақсұт Талшын

флегматик

11

Марат Қайсар

флегматик

12

Тұрсын Ерасыл 

флегматик

13

Сердалы Ернар

холерик

14

Қалық Әлия 

меланхолик

15

Мадыханов Алихан

флегматик

16

Амантай Ернұр

холерик





Оқушылардың темперамент типтерінің көрсеткіші

Қорытынды: Сыныптағы оқушылардың темпераментінің типі анықталды. 57%-ы  флегматик, 

12%-ы сангвиник. 12%-ы сангвиник. 25%-ы холерик, 6 %-ы меланхолик.

06.05.2021 жылы  оқушылардан Керн-Йирасек тесті алынды. Мақсаты:  балалардың мектепке оқуға дайындық деңгейін анықтау. 

                                                               Тест қорытындысы:                                             

реті

оқушының аты-жөні (коды)

ұпай саны

қорытынды

1

А А

3

Оқуға даярлық деңгейі жақсы

2

Ақ А

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

3

Ә А

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

4

ӘАқ

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

5

Б Р

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

6

Е А

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

7

Ж А

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

8

Ж А

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

9

ҚА

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

10

М Т

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

11

М Қ

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

12

ТЕ

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

13

С Е

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

14

ҚӘ

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

15

МА

3

Оқуға даярлық деңгейі     жақсы

16

АЕ

3

Оқуға даярлық деңгейі  жақсы

Оқушылардың оқуға даярлық деңгейінің көрсеткіші



Қорытынды:  100% зерттелушінің 100%-ның мектепке оқуға даярлығы жақсы деңгейде, мектепке оқуға даярлығы орташа, төмен  деңгейдегі оқушылар анықталмады.

1-сынып.

06.09.2021 жылы   1-сынып   оқушыларымен  Керн-Йирасек тесті (бастапқы диагностика) алынды. Жұмыстың мақсаты: балалардың мектепке оқуға дайындық деңгейін анықтау.

 Зерттелушілер саны : 16

Тест қорытындысы:

реті

оқушының аты-жөні (коды)

ұпай саны

қорытынды

1

А А

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

2

А Ә

6

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

3

А А

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

4

А Я

7

Оқуға даярлық деңгейі орташа

5

Ә А

4

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

6

Ж С

4

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

7

Е Ж

4

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

8

Е Е

4

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

9

Қ И

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

10

Қ Н

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

11

Қ Н

4

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

12

Қ А

7

Оқуға даярлық деңгейі орташа

13

МС

7

Оқуға даярлық деңгейі орташа

14

М М

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

15

Р Б

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

16

Т Ж

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

17

Т А

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

18

Т А

7

Оқуға даярлық деңгейі орташа

Оқушылардың оқуға даярлық деңгейінің көрсеткіші

Қорытынды : 100% зерттелушінің 78%-ның мектепке оқуға даярлығы ортадан жоғары деңгейде, 22%-ның мектепке оқуға даярлығы орташа деңгейде,   мектепке оқуға даярлығы төмен   деңгейде оқушылар анықталмады.

Ұсыныс  (педагог, педагог-психолог, ата-ана):  Мектепке оқуға даярлығы орташа   деңгейді көрсеткен оқушылардың қолының ұсақ моторикасын дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу.

15.09.2021 жылы  «Баспалдақ» әдістемесі  В.Г.Щур жүргізілді.  Мақсаты:   Баланың өзін-өзі бағалауын  анықтау. Зерттелушілер саны:  18

Әдістеме қорытындысының көрсеткіші


Қорытынды: 100% зертттелушінің   22%-ының өзін-өзі бағалауы орташа, бұл оқушылар өздерін дұрыс бағалайды, 78%-ының өзін-өзі бағалауы жоғары деңгейде,   бұл оқушылар өздерінің іс әрекетін жоғары бағалайды, өз мүмкіндіктеріне, жасаған іс-ірекеттеріне сын көзбен қарамайды, өзін лайықты бағалай алмайды, көбінесе өзімшілдік қасиеттері басым.

Ұсыныс: Сынып мұғаліміне:    Оқушылармен   өз іс-әрекеттерін үнемі бақылап, өз іс-әрекеттеріне сын көзбен  қарап, жағымсыз іс-әрекеттерін түзеуге ұмтылдыру мақсатында әңгімелер, ойындар жүргізу, ертегілер оқу.

04.10.2021 жылы  оқушылардан «Графикалық диктант» Д.Б.Эльконин әдістемесі жүргізілді.

Мақсаты:     Баланың ерік сферасының даму деңгейін анықтау. Зерттелушілер саны: 18

Жұмыстың барысы:  Оқушыға нүктелер түсірілген тор көзді дәптер парағы берілді. 

Жүргізілген  жұмыстың қорытындысы:

Оқушының аты-жөні (коды)

Сұрақтардың жауабы

Барлық ұпай

Ерік саласының даму деңгейі

1

2

3

4

1

А А

4

4

4

2

14

жоғары

2

А Ә

2

2

2

2

8

орташа

3

А А

4

4

2

2

12

жоғары 

4

А Я

4

4

4

4

16

жоғары 

5

Ә А

4

2

4

2

12

жоғары

6

Ж С

3

4

2

4

13

жоғары

7

Е Ж

4

4

4

4

16

жоғары 

8

Е Е

4

4

4

2

14

жоғары 

9

Қ И

4

4

4

4

16

жоғары 

10

Қ Н

4

4

4

2

14

жоғары

11

Қ Н

4

4

2

4

14

жоғары

12

Қ А

2

3

2

1

8

орташа 

13

МС

3

4

3

4

14

жоғары

14

М М

4

2

4

2

12

жоғары

15

Р Б

4

4

4

2

14

жоғары 

16

Т Ж

4

4

4

4

16

жоғары

17

Т А

4

4

4

4

16

жоғары 

18

Т А

2

2

2

2

8

орташа

Әдістеме қорытындысының көрсеткіші


Қорытынды:      Зерттеуге қатынасқан зерттелушілердің  83%-ының ерік сферасының даму деңгейі жоғары, 17%-ыныкі орта деңгейде екендігі анықталды. Оқушылар тапсырманы көмек арқылы орындады. Оқушылардың қолының ұсақ маторикасы дамыту мақсатында жұмыс жүргізуді қажет етеді, үздіксіз жұмысты орындауда шыдамсыздықтары басым. Жоғары, төмен, оң, сол ұғымдарын шатастырады.

Ұсыныс: Сынып мұғаліміне: Оқушылардың қолдың ұсақ маторикасын дамыту, жоғары, төмен, оң, сол ұғымдарын айыра білуге, жұмыс орындау барысында шыдамсыздықтарын жою   мақсатында жұмыстар жүргізу.

Педагог-психологкке: Жүргізілген сауалнама қорытындысымен пән мұғалімдерін, ата-аналарды таныстыру. Қажетті ағарту, кеңес беру бағыттары бойынша жұмыстар жүргізу. Ерік сферасын, қолдың ұсақ маторикасын дамыту мақсатында оқушылармен түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу.

Ата-аналарға: мектеппен, сынып жетекшісімен, пән мұғалімдерімен үнемі байланыста болу, педагог-психологтің кеңестері бойынша жұмыстар жүргізу.

 06.12.2021жылы  Керн-Йирасек тесті (шығу диагностикасы) алынды. 

Жұмыстың мақсаты: балалардың мектепке оқуға дайындық деңгейін анықтау.

Зерттелушілер саны:    16

Тест қорытындысы:

реті

оқушының аты-жөні (коды)

ұпай саны

қорытынды

1

А А

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

2

А Ә

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

3

А А

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

4

А Я

7

Оқуға даярлық деңгейі орташа

5

Ә А

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

6

Ж С

5

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

7

Е Ж

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

8

Е Е

5

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

9

Қ И

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

10

Қ Н

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

11

Қ Н

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

12

Қ А

6

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

13

МС

4

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

14

М М

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

15

Р Б

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

16

Т Ж

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

17

Т А

3

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

18

Т А

4

Оқуға даярлық деңгейі ортадан жоғары

Оқушылардың оқуға даярлық деңгейінің көрсеткіші

Қорытынды пікір: 

100% зерттелушінің 95%-ның мектепке оқуға даярлығы ортадан жоғары деңгейде, 5%-ның мектепке оқуға даярлығы орташа деңгейде,   мектепке оқуға даярлығы төмен   деңгейде оқушылар анықталмады.

Ұсыныс  (педагог, педагог-психолог, ата-ана):  Мектепке оқуға даярлығы орташа   деңгейді көрсеткен оқушылардың қолының ұсақ моторикасын дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу.

   06.12.2021 жылы   «Баспалдақ» В.Г.Щур  әдістемесі (шығу  диагностикасы) жүргізілді.

      Зерттелушілер саны:    18

Әдістеме қорытындысының көрсеткіші

Қорытынды: 100% зерттелушінің   100%-ының өзін-өзі бағалауы орташа, бұл оқушылар өздерін дұрыс бағалайды, өзін-өзі бағалауы жоғары және төмен деңгейде оқушылар анықталмады.  Оқушылар өздерінің іс әрекетін дұрыс бағалайды, өз мүмкіндіктеріне, жасаған іс-ірекеттеріне сын көзбен қарайды, өзін лайықты бағалай алады, жақсы қасиетпен жаман қасиетті ажырата біледі.

07.12.2021 жылы  «Графикалық диктант»  Д.Б.Эльконин әдістемесі  (шығу диагностикасы) жүргізілді.

Мақсаты:     Баланың ерік сферасының даму деңгейін анықтау

Жүргізілген  жұмыстың қорытындысы:

Оқушының аты-жөні (коды)

Сұрақтардың жауабы

Барлық ұпай

Ерік саласының даму деңгейі

1

2

3

4

1

А А

4

4

2

4

14

жоғары

2

А Ә

3

4

3

1

11

жоғары

3

А А

4

4

4

4

16

жоғары 

4

А Я

3

2

3

2

10

жоғары 

5

Ә А

4

3

1

4

12

жоғары

6

Ж С

4

3

3

3

13

жоғары

7

Е Ж

4

4

2

1

11

жоғары 

8

Е Е

4

4

4

4

16

жоғары 

9

Қ И

4

4

4

4

16

жоғары 

10

Қ Н

4

4

4

2

14

жоғары

11

Қ Н

4

4

2

4

14

жоғары

12

Қ А

2

2

3

3

10

жоғары 

13

МС

3

2

3

2

10

жоғары

14

М М

4

4

4

4

16

жоғары

15

Р Б

4

4

4

4

16

жоғары 

16

Т Ж

3

4

4

3

14

жоғары

17

Т А

2

2

2

4

10

жоғары 

18

Т А

4

2

3

3

12

жоғары 

Әдістеме қорытындысының көрсеткіші



Қорытынды: Зерттеуге қатынасқан зерттелушілердің  100%-ының да ерік сферасының даму деңгейі жоғары, ерік сферасының және қолдың ұсақ маторикасының даму деңгейі  төмен деңгейдегі оқушылар анықталмады. Жоғары, төмен, оң, сол ұғымдарын кейбір оқушылар шатастырады. Кейбір оқушылардың қолдың ұсақ моторикасын дамыту мақсатында ата-аналарға ұсыныс-кеңестер беру.

Ұсыныс: Сынып мұғаліміне: Оқушылардың қолдың ұсақ маторикасын дамыту, жоғары, төмен, оң, сол ұғымдарын айыра білуге үйрету  мақсатында жұмыстар жүргізу.

Педагог-психологкке: Жүргізілген сауалнама қорытындысымен пән мұғалімдерін, ата-аналарды таныстыру. Қажетті ағарту, кеңес беру бағыттары бойынша жұмыстар жүргізу. 

Ата-аналарға: мектеппен, сынып жетекшісімен, пән мұғалімдерімен үнемі байланыста болу, педагог-психологтің кеңестері бойынша жұмыстар жүргізу.

   4-сынып.   20.01.2022 жылы Оқушылардың орта буынға өтуге дайындығын анықтау мақсатында сауалнама алынды.   Зерттелушілер саны:    18 

Жүргізілген әдістеме қорытындысы: 

4-сынып

Сен 5-сыныпқа өтуге дайынсыңба?


5-сыныпта қандай өзгерістер болалды деп ойлайсың?

 


5-сыныпқа көшетінің сені қуантама, жоқ алаңдата ма?


Сенің мінез-құлқыңдағы қандай қасиеттер сені қуантады?


Мінез-құлқыңдағы қандай қасиеттер сені ренжітеді?


Қорытынды:100% зертттелушінің 100%-ыда 5-сыныпқа өтуге дайын екендігін көрсетті. 5-сыныпта қандай өзгерістер болады деп ойлайсың деген сұраққа 28%-ы жаңадан балалар келеді, 49%-ы жаңа мұғалімдер, 5%-ы өсеміз, 16%-ы жақсы өзгерістер болады деп жауап берді. 5-сыныпқа көшетінің сені қуантама деген сұраққа оқушылардың 100%-ыда қуантады деп жауап берді. Сенің мінез-құлқыңдағы қандай қасиеттер сені қуантады деген сұраққа 38%-ы қуанышты, көңілді, 20%-ы сабырлы, 27%-ы жақсы, 10%-ы жанашырлық, 5%-ы тәртіптілік, әдептілік қасиеттер қуантады деп жауап берді. Мінез-құлқыңдағы қандай қасиеттер сені ренжітеді деген сұраққа 33%-ы ашу, қырсықтық, ұрысқақтық, 5%-ы қызғаныш, 5%-ы тез ренжу, 57%-ы ешқандай деп жауап берді. Оқушылардың бойында қорқыныш, алаңдау сезімі анықталмады. Оқушылардың  жаңа ортаға көшуге дайын екендігін көрсетті.

   5-сынып.  13.09.2021 жылы  оқушылардың оқу мотивациясының деңгейін бағалау  мақсатында       (Н.Г.Лусканова)  сауалнамасы алынды.    Зерттелушілер саны:    17.

Жүргізілген   жұмыстың қорытындысы:

Оқушының аты-жөні

               Сұрақтардың жауабы

Барлық ұпай

Оқу мотивациясы-ның деңгейі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Абылайхан Саяжан 

3

3

3

3

3

3

0

3

3

3

27

жоғары деңгей

2

Аблайхан Нұрсұлтан 

3

3

3

3

3

3

2

3

3

3

29

жоғары деңгей

3

Азамат Ақбота

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

30

жоғары  деңгей

4

Ахан     Бақдаулет 

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

30

жоғары  деңгей

5

Әбілқамит Айбын 

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

30

жоғары деңгей

6

Қасен  Бақдәулет 

3

3

3

3

3

3

0

3

3

3

27

жоғары деңгей

7

Қанатұлы Ернат 

3

3

3

3

3

3

2

3

3

3

29

жоғары деңгей

8

Қанапия Арман 

3

3

3

3

3

3

0

3

3

3

27

жоғары деңгей

9

Рамазан Елжан 

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

30

жоғары деңгей

10

Рахым Ақниет Серікқызы

3

3

3

3

3

3

2

3

3

3

29

жоғары деңгей

11

Сарқытханұлы Бекзат

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

30

жоғары деңгей

12

Серікқызы Аяна 

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

30

жоғары деңгей

13

Мұратқызы Күлжәміш 

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

30

жоғары деңгей

14

Шалқарбекқызы Айгерім

3

3

3

3

3

2

3

3

3

3

29

жоғары деңгей

15

Урозбай Шапағат 

3

3

3

3

3

3

0

3

3

3

27

жоғары деңгей

16

Балшабек Ғипа 

3

3

3

3

3

3

0

3

3

3

27

жоғары деңгей

17

Жанатқызы Жансая

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

30

жоғары деңгей

Сауалнама қорытындысының көрсеткіші:


Қорытынды: Оқу мотивациясының динамикасын бағалау үшін сауалнамада сұрақтар қайталанып келеді. Оқу мотивация деңгейінің төмендеуі баланың мектеп дезадаптациясының көрсеткішін, ал оның жоғарлауы – оқудағы және дамудағы оң динамикасын білдіреді. Зерттеуге қатынасқан зерттелушінің 100%-ы  мектепке бейімделген, оқу мотивациясы жоғары деңгейді көрсетті.  Оқушылардың 100%-ы  -   мектепке оң көзқараста, берілген талаптарды адекватты қабылдайды, оқу материалдарын  меңгереді, мәліметтерді толық игере алады, мұғалімнің айтқандарын мұқият тыңдайды, тапсырмаларды сыртқы бақылаусыз орындайды, өзіндік жұмысқа, барлық пәндерге қызығушылықпен қарайды, тапсырмаларды мұқият орындайды,  оқушылар бір-бірімен достық қарым-қатынаста. 

13.10.2021ж Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау сауалнамасы алынды. 

Мақсаты:     5-сынып оқушыларының тұлғалық ерекшеліктерін, оқу үрдісіне бейімделуін анықтау.

Зерттелушілер саны:   18 

Жүргізілген әдістеме қорытындысы: 


  • Мектепке қандай көңіл-күймен келесің?
  • Сабақ оқымағандықтан қорқып.
Мекен жайымыз
Жетісу облысы, Алакөл ауданы, Екпінді ауылы, Қазақстан көшесі, 55 үй

Жетысуская область, Алакольский район, село Екпенди, улица Казахстанская 55
©2016-2022, Ресми сайт Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің "М.Әубәкіров атындағы орта мектеп" КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru